Жуалылық ұстаздар оқытудың тиімді жолдарымен жақынырақ танысты

Толық ақпарат

Санаты:
Жаңалықтар
Жарияланған күні:
27.01.2021
999
700

Бүгін Zoom алаңында тараздық Зияткерлік мектеп педагогтары мен Жуалы аудандық білім бөліміне қарасты мектеп мұғалімдерінің кездесуі өтті. Тәжірибелік вебинар түріндегі шара екі ұйым арасындағы өзара ынтымақтастықты орнату, әдістемелік және зерттеу жұмыстарының тиімділігін арттыру мақсатында жасалған меморандум негізінде ұйымдастырылды.

«Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында оқытудың тиімді жолдары» тақырыбындағы облыстық вебинар төрт бағытты қамтыды: тәрбие, кітапхана қызметі, ғылыми және оқу-әдістемелік бағыт.

Зияткерлік мектеп директорының орынбасары Айша Жолдасбекова жүйеде жаңадан қолға алынған «Ата-аналар университеті» жобасының жұмысымен таныстырса, кітапхана қызметкері Әсел Журумбаева «Кітапхана қызметін ұйымдастырудағы ерекшеліктер» тақырыбына тоқталды.

Lesson Studу зерттеуінің мұғалім қызметіндегі маңызы туралы Зияткерлік мектептің химия пәні мұғалімі Эльмира Акимова түсіндірді. Қашықтықтан оқыту форматында бағалау процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы математика мұғалімі Қанат Қаражігітова айта кетті.

Кездесу соңында жуалылық педагогтар вебинардан алған тәжірибелерін өз қызметтерінде жүзеге асырып, нәтижесі бойынша кері байланыс беретіндерін жеткізді.

🌱Халықаралық деңгейде тәжірибе алмасу.

🌱Халықаралық деңгейде тәжірибе алмасу. Осы жылдың тамыз айында қазақстандық делегация «Science on Stage Europe 2024» халықаралық STEAM мұғалімдер фестиваліне қатысты. Ұлттық делегация құрамына биология пәні мұғалімі Инна Валерьевна Аксёнова кірді, ол 2023 жылы халықаралық қазылар алқасымен ұлттық іріктеу кезеңінің жеңімпазы ретінде танылды. Инна Валерьевна халықаралық мектеп қауымдастығына өзінің «SMART WALL» авторлық жобасын ұсынды. Фестиваль аясында […]

 Тараз NIS педагогтері халықаралық “WALS-2024” конференциясында.

🌱 Тараз NIS педагогтері халықаралық “WALS-2024” конференциясында. Қазақстан ТМД елдерінің ішінде бірінші болып Дүниежүзілік сабақты зерттеу қауымдастығының (World Association of Lesson Studies) халықаралық конференциясын өткізді. Ауқымды шара 30-ға жуық мемлекеттен келген танымал сарапшылар, ғалымдар, практик педагогтердің басын қосты. Астаналық WALS-2024 конференциясы заманауи педагогикадағы стратегиялық тренд «Сабақты зерттеу: үздік оқу мен оқытуға ұмтылу» тақырыбына арналған. Ұстаздарымыз жаһандық […]

NIS оқушылары әлемде жоқ ақылды құрылғы ойлап тапты.

🌱NIS оқушылары әлемде жоқ ақылды құрылғы ойлап тапты. Зияткерлер бірден екі жобаны ұсыну арқылы 2 млн жеңісті жобаларды қорғап шықты. 🌟 Ең алдымен 3 орынды иеленген Umit жобасы – мүмкіндігі шектеулі жандардың тәуелсіздігіне арналған инновациялық шешім! 🌟 Зияткерлер тілді қолдана отырып, цифрлық технологияларды басқаруға мүмкіндік беретін ерекше протез жасап шығарды.Енді ноутбук, телефон, кондиционер, теледидар, тіпті мүгедек арбасы да құрылғы арқылы толық басқаруға болады. Бұл – болашаққа жасалған қадам, онда технологиялар өмірді жеңілдетіп, қолжетімді етеді! Кезекті 3 орын Beelieve командасына Smart bee Hive жобасымен берілді — ара колонияларының денсаулығын сақтауға және бал өндірісін жақсартуға көмектесетін ақылды ара ұясы. Samsung-пен бірге біздің жобалар мыңдаған адамның болашағын өзгертеді деп сенеміз. Алға, жаңа жетістіктер мен инновациялар жолында! 🚀

 “Kiva буллингке қарсы бағдарламасын енгізу” тақырыбында аймақтық тренерлер педагогикалық кеңес өткізді.

📌 “Kiva буллингке қарсы бағдарламасын енгізу” тақырыбында аймақтық тренерлер педагогикалық кеңес өткізді. Жиын барысында қызметкерлерге толық түсіндірме жұмыстарын жүргізумен қатар, түрлі эмоциялық ойындар ұйымдастыру арқылы бағдарламаның маңыздылығын түсіндірді. Буллинг жағдайларындағы әрекеттер, хабарландырулар, пилоттық мектептерді оқыту, көмек көрсету сондай-ақ Kiva сабақтарының жоспарымен толықтай бөлісті.  

NIS Komek Taraz

Техническая консультация НИШ ФМН г.Тараз. Выберите удобный для Вас способ связи.

Мы на связи и отвечаем в течение 15 минут
Whatsapp
Telegram
Инструкции по работе с MS TeamsСбросить пароль от учетной записиОставить заявку